Kindernas undergång, påsarnas över...gång?


Ligger i sÄngen och har precis chattat med Raisa pÅ skype. Vaknade av hur hela mobilen bÖrjade skype-hoppa. SkÖnt sÄtt att vakna pÅ fÖr man blev pigg direkt 8D.
hade dock jobbiga handkrÄmsvettiga hÄnder eftersom vÄdret gÖr mina hÄnder till ett kliande, svidande Sahara. SÅ jag mÅste sova med bomullshandskar =C
Har nÅgra kompisar som inte tycker att jag kan agera ledsen. Jag dÄremot tycker att jag Är kickass awesome.
Dumma vÄnner! Tyck att jag Är awesome nu!
Vad tycker ni?
Haha mÄrks det att jag bÖrjat Älska tjocka mÖrka bryn? hahaaha
Dock Är dom sÅ fula nu nÄr jag fÖrsÖker odla tjockhet i dom ='C
MÅste nog kÖpa asstÄrk Ögoncreme med. PÅsarna gÅr lÅngt ner pÅ kinderna =0
Men sÅ ser jag ut nÄr jag Är nyvaken... vÄrt... hahaha
Nu ska jag ut och gÅ!
way!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback