I've said it before and I'll say it again.

Usch, nu har jag varit så seg och inte skrivit på länge igen. Har haft mannen hos mej och myst och haft oss.
Tog en finfin bild på hallonpannacottapajen vi åt i måndags men tydligen sparades inte den, så då blev jag arg när jag insåg detta och därav vrålsket i att skriva något då.
Jah, känner att jag kan bli arg på fel ställe och på fel saker ibland...

Idag blev en liten tripp in till staden, var tvungen att köpa hårfärg. Såg då att syoss hade kommit ut med färg. Vet inte hur sen jag är med uppdateringarna elr om det bara är Växjö som förstör mitt liv.
Men kände iaf att jag ville prova =)



Tyvärr blev det inte denna färgen. Denna var precis vad jag egentligen var ute efter men den fanns inte till köp >=( Fick bli en vanlig jävla brun! Får väl leva med det och hoppas att nexta färgning blir denna =). Saknar nämligen den röda färgen lite men vill hellre ha en rödbrun denna gång.

Råkade också köpa 1kg godis, en ring och 4 nya nagellack. Blir dock pissed för att de ringar jag vill ha inte finns! Once again, fucking jävla rövhål Växjö! Blev iaf en vanlig men ändå fin ring som fick bli en liten tröst i sorgen.
Tur att jag och min wienerman snart ska till sthlm då =') Får samla alla pengar i världen tills vi ska dit och hoppas på att jag hittar vad jag vill ha =J

Imorgon drar jag till wienermannen men först ska jag ta mej ett ståsol och käk på stan =)
Gillar mucho macho att det inte dröjer flera dagar innan jag får träffa mannen min. Vem fan klarar sig att inte träffa sin inälskning på evigheter!? Inte jag iaf!

Nu väntar jag på att abtronic ska träna mej fit och klar sen blir det fanimej ett skönt sov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback