Finns inget stopp i magen när det kommer till godis.


Ligger i soffan hemma hos Robin och Är extremt tjock om magen. Tur att jag har donken mat och godis att skylla pÅ annars hade jag nog behÖvt kissa pÅ en sticka or whatever =S.
Jaha, ett kg kilo godis bara flÖg ivÄg och det kÄnns inte ok fÖr samvetet, trodde vi skulle klara oss pÅ det imon med men vi fÅr nog traska fÖrbi ica en svÄng dÅ ocksÅ.
Idag testade jag och mannen att stÅsola i solarium. kul kÄnsla men fuck sÅ dyrt. 60:- fÖr 6min! Men det var coolt, kÄndes asfuturistiskt och framkallade lite mina klaustrofobiska rÄdlsor. Man stÄnger nÄmligen in sig i en "rymdkorv" fullt med solarielampor.
Jag Är fast besluten om att bli brun sÅ idag kÖpte jag Även "bli brun"-piller som jag har extremt hÖga fÖrvÄntningar pÅ. SÅ antagligen Är det bara skitpiller jag lurade pÅ mej -.-
Men man vet aldrig hur det Är fÖrrÄn man provat!
PÅ tal om det borde jag bestÄlla tatueringstid snart, men vet i fan vart jag ska gÖra det. KÄnns inte som om folket i VÄxjÖ har skillz nog. Men fÅr vÄl bli det ÄndÅ -.- kÄnns uncool men jag vill ta tag i att och gÖra det nu ju!
NÄ om jag ska fÖrsÖka fÅ lite mer mys nu =3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback