Det enda du behöver för att visa din kärlek rätt.

Ligger i sÄngen och snaskar godis och trÄnar med abtronicen samtidigt. Idag har varit som de flesta dagar, slÖ och trÅkig med inslag av en lÅngpromenad.
Gjorde en hallonpannacottapaj till imorgon. Det visar sig vara hjÄrtans dag och en kÄrlek som kommer till mej. SÅ det mÅste firas med den godaste och faktiskt "rosaste" efterrÄtten jag vet och jag tycker den passar galant in med morgondagens tema.
Är inte en sÅn som firar hjÄrtans dag i vanliga fall. VarfÖr  ska man bara ha en dag dÅ man ska visa kÄrlek nÄr alla andra dagar kan firas lika mkt? Det blir ocksÅ roligare om man Överraskar nÅgon med lite extra kÄrlek pÅ en helt random dag Än om man tvÅngt ska "fira" en spec dag om Året. Hatar pÅ flera sÄtt att kÄnna mej tvingad till saker, man tappar suget. Men imon vill jag verkligen eftersom vi inte trÄffats riktigt pÅ en vecka, vilket Är dÖdligt mkt fÖr mej! SÅ jag vill fira dagen, elr gÖra den speciell eftersom jag verkligen saknat min fillidutt!
+ att jag var GALET ÖVERDRIVET sugen pÅ en hallonpannacottapaj och har letat lite anledningar till att fÅ gÖra och Äta den. Hihi
Men detta Är vad livet handlar om goda saker och en hÄrlig kÄrlek.
Peas N' Beans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback