Det lilla ett hjärta smälter så mycket av.




Nu är julen äntligen över!
Magen gör ont som fan efter allt socker (godis...julmat =blä!...Mina 3 julklappsostar var dock asgoda så kommer nog få feta finnar i dagarna! =C.)

Jag fick mej måleriprylar, pizzasten, min parfym som jag önskade mej och ah, lite annat som jag redan hade fast bättre. Vet inte om man ska byta elr ge bort det man hade(oöppnat ofc) =S.

Men det som gav mening med min jul var att en liten yttepytte Tuva, som inte bryr sig ett skit om något annat än att äta, bajsa, sova och sin värme, kan ge så många så mjuka hjärtan!








Hon somnade så gott i min famn några ggr och man känner sig typ lyckad för det! När man lyckas lugna ner henne från skrik, samma sak! När man inte lyckats så känns det lite som om hjärtat går sönder och att man känner sig misslyckad som människa (fast sånt vill man aldrig visa). Känner ni samma?!

Jag kan ju iaf säga att det är tur i oturen att jag inte har mej en man, ännu bättre/sämre en man med mina kvalifikationer (vi har alla ett drömutseende med de perfekte generna elr är det bara jag? =S.)
Jag menar, man blir ju lite sugen själv!

Än så länge har jag bara min Margret som älskar att dricka de sista dropparna ur mitt tranbärsjuiceglas



På bilden ser det inte farligt ut men irl försöker hon köra in hela nosen! Hah, ser förjävla gulligt ut!

Nu ska jag sova bort min magsmärta! Imorgon ska jag behandla händer, fötter och fejs och sedan hoppas på att jag får supa med min fruga på kvällen! Saknar den unga damen något så IN I!!

Btw, bästa julklappen tror jag fortfarande är den jag gav till mej själv =$
Vad kan jag säga, jag är ju den enda som vet truly vad jag vill ha ;)



Tänk dessa, nya sexiga undissar och en kvalificerad snubbe! Hahahaha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback