I just think I could do so much better.




...Är everyday-tankarna om det mesta. Och blir sur att jag aldrig lär mej/gör bättre/hittar bättre/hanterar sakerochting bättre(/osv).

Ikv fick jag mail från en fotograferingen som gjordes för några månader sedan.

Blev liksom inte nöjd med mej. Ser lite tjock ut här och lite bred ut där och ögonen och ansiktet är jag bara helt lam i så jag blir arg! Jag är bättre än så, det vet jag, det vet ni och det tänker jag bevisa!...Snart!
Dock sjukt dumt att jag blivit så jävla spritfet de senaste månaderna =CCC FMLFMLFML!

Aye mitt liv blows tiny tiny elfpoles! Här bjudes det lite på picassollerna, lägger ut lite då och då, ehe!









Lite scottish, välgödd tösabit känns det som!


...

F.ö var jag på stan idag med min fina Nea =3
Blev bara 2nagellack och strumpbyxor idag. Ska ju faktiskt in imorgon aswell!

Vi gick på bio idag också, skitmysigt! =D

Vi såg denna =)





Riktigt bra! Och jag älskade hur vackra och fina morden och köttsåren var =JJ
Men det var inte så mkt action och hejdundrande fart, till den som är orolig! Hahaha

Den borde ni se!

Nexta vecka ska jag se The girl with the dragon tattoo. Lite skeptisk men känns som ett måste ändå =)

Nu ska jag fixa mej redo, sedan SÖMN!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback