Hur ska det bli när jag flyttar?


TÄnkte att jag skulle baka bullar och bollar idag men blev fÖr sent nÄr jag vÄl promenerat och grejat, sÅ fÅr flytta fram baket till onsdag. Det dÅ som tidigast som jag kan bullra.
Imorgon blir det konst och mÅlarjakt och en runda pÅ stan och systemet =) Sen ska vi allt festa, skÖÖnt! x)
PÅ lÖrdag ska jag fÅ trÄffa min man igen och boiii vad vi ska tjocka!
KÖpte chips (fick en liten pÅ kÖpet 8D) och apelsinkrokant och godiset kÖper vi pÅ lÖrdag! Mjaaaooooms! Gott!
Hhahaha idiot jag Är och kÖper korta short och fett! Unmatching! Beach -11 kommer bli bullrig och "sexig"! Oh My vad jag Ångrar att jag kÖpte xs i shortsen, kommer ju typ va flÄskig som grisen nÄr jag vÄl kommer fÅ anvÄnda dom! Hahaha
Nu ska jag hoppa in i duschen och fÖrbereda hÅret infÖr fÄrgning som bli imon =)
Duschade min lilla gullMargret ikvÄll efter jag insett att bullbaket var fÖr sent och efter jag kÄkat ugnade bÄr med vitchoklad och grÄdde x)
Hon Är verkligen min gosmys! Annars brukar hundar bli lite snea pÅ de som duschat dom, men Margret slÄpper inte mej yr synhÅll ÄndÅ =)
Nu ligger hon och sover i sÄngen jÄmte mej =)
NÄr man kommer hem efter nÅgon/nÅgra dagar borta sÅ mÄrker man hur mkt hon saknat mej. Man bli lite tÅrÖgd faktiskt, spec nÄr man tÄnker lÄngre fram. Hur ska det bli nÄr jag flyttar?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback