Blessed with a curse.




Har haft en förbannat jävlig dag, AF bara ljuger och ljuger och luras och luras (råkade faktiskt skriva lusar först och aah, när jag tänker efter är dom lusar också!)

Snart blir det nog att jag slår ihjäl mej, orkar inte bli screwed over av alla längre!
Önskar jag kunde kötta på mej lite mer fighter instinkter. Jävla, tror nog jag skulle kunna slå ihjäl nån om jag hade det dock. Men fan så skönt!

Undrar faktiskt varför all skit ska kastas på mej. Jävligt kul att aldrig ens få lukta på rosen! O.o

Imorgon efter en lång jävla fucking utbildningsdag ska jag och Lisa äta godis och fota. Hoppas det blir lite nytt och snyggt till det nya bloggutseendet också =>
Letar alloverwhere efter coola saker att ha med. Vi får väl se hur det blir!

Nu ska jag trycka ner alla grejerna i min stora, extremt jobbiga väska så jag har lite plats att sova, fy fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback