Åh hela friden!

Idag var det 1 år sedan jag bakfull/fortfarande småfull gick och piercade mej i nipplan. Haha, kommer ihåg det som om det vore för en vecka sedan. Jag kunde inte hålla käftan, babblade på om allt mellan himmel och jord med piercaren och när han gjorde hålet så sa jag; Åh, hela friden!... Nått jag aldrig tidigare sagt men som jag efter detta fick leva med det eftersom min goda vän Nea spelade in själva händelsen.

Men det var en rolig händelse och trots att det var en impulsgrej är jag mer nöjd med den än någonsin! Man vill fortfarande inte sluta titta ner på sin tutte och man blir fortfarande lika glad och smått förvånad över att den finns där och är finast. Tycker synd om min andra tutte som inte får lika mkt uppmärksamhet, funderade ett tag på att pierca det med så uppmärksamheten och snyggleken skulle bli lika men tror jag lagt det på hyllan. Vill ändå ha ett plain bröst att "spekulera" med, heheheee.

Annars så har dagen inte varit speciellt speciell, motionerat (inte lika mkt som jag skulle -.-) och hittat massa go'a recept som jag ska prova, några får jag spara till det (snart) kommande julbaket =). Denna julen kommer mina älskade tomteskum att få mer competition än vanligt!

Nu är det dags att krypa ner i sängen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback