Det pratas om Petter...

Kan inte få in att det bara är fredagkväll idag och inte lördag. Hur skönt som helst med extra ledighet!

Har mysit med min finemangkorv ganska mkt sen studentfesten i onsdags. Synd bara att min plutt var tvungen att åka hem och plugga och greja =(. Jag som blir sjuk av att inte mysa med min pälskiman...

Men det var fräsigt i onsdags. Petter var skön, synd bara att man blir tryckt som vanligt i högen av peps. Stod längst fram och helt all of a sudden var jag längst bak. Men jag fick höra hans skönaste låtar och jag är nöjd! =)




Den riktiga förferren började hos Lisafisen =)



Folket var peppa även Linnéa fast det inte ser så ut på bilden XD.



Jossan was A barbie, a drunken barbie ^^.



Min energidrickablandning såg ut som kiss =S






Påväg till Grace och Petter ville folk kissa i en rondell =) Jag är inte mkt för att kissa ute om det inte är crisis så jag höll muttan inne jag x).

Nu måste jag hoppa i säng! Ska till Ullared imorgon och se om det finns nått att slösa sina kosingar på ^^.

Kärlek!



Kommentarer
Postat av: Lisa

hahaha va mysiga kort du ^^ Facebook!!

2010-05-15 @ 00:13:26
URL: http://pictureofmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback