Mitt nya hår!

Tjenis penis gott folk!

I'm back efter en fanastisk helg med min man =) Imorgon kommer han tillbaka och fyller ut min tomma tillvaro, kommer bli bäst som vanligt! =)

Men nu är jag iaf brun => Vaknade tidigt på lördagen för att hinna med en färgning innan Robin kom som annars skulle få se mej orange och jävlig! Han får se enough med jävelskap annars så jag ville inte låta han se mitt fula hår också...
Men jag fick färga det en gång till lite ytligt och sen färgade jag löshåret. Känner mej nöjd men löshåret har inte torkat än och det är nu måndag kväll -.-. Låter det självtorka utan att jag använder det och då tar det nog en jävla tid som det har gjort nu -.-.

Men så här såg och ser det ut:


Före; @ the morning...


During; Ganska snabb reaktion på färgen =) inget oranget i närheten!



Efter; Happy,happy =B


Löhåret; Inte torrt ännu, MAYGOOOD!


Nu måste jag plugga till 2 prov varav inga jag börjat plugga på än O.o

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback