Äntligen, det närmar sig!

Idag har jag köpt hår, idag har jag förberätt mitt hår. Imorgon blir jag blod (avfärgning), imorgon blir jag också förhoppningsvis brun. Hoppas i hela mitt liv att håret mitt inte ramlar av, jag som skött det nu och gett massa näring ioch skötsel till det den senaste evigheten. Snälla håll tummar och tår för mej i helgen!

Håret kändes längre ä igår när jag kollade, bra =). Men vi får se hur et blir, måste både klippa i det och i mitt egna hår.

idag har jag sytt i min balklänning, hoppas på att den blir klar nästa vecka, det måste den ju egentligen. Får ta hem och arbeta det sista då, för klar nästa vecka måste den vara minsann! =) Balen är ju veckan efter OMGOMGOMG! =S

Idag var även sista föreställningen, så idag när jag kom hemt "tidigt" hade jag massa tid över =).
Dock har jag prov imorgon och inte pluggat nånting alls än =(. Inte alls bra inte =(.

Aja skönt att slippa bli behandlad som en ovärd människa nu iaf. Ska sluta umgås med en och annan från dom bossande amatörerna som ska vara s.k kompisar. Man ljuger inte, man snor inte, man behandlar inte nån som skit om man ska vara en kompis. Det är fan oskrivna hedersregler som alla ska veta fyfan!

Aja, kanske plugga lite nu kanske?

Imorgon ska jag även leta student och balsaker med moder min, ska nog bli mysigt om saker går rätt till =).
Hade ju helt glömt bort -.-

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback