Trött med inslag av heroine...

BLÄ!
Jag la mej i sängen för en bra stund sen med en stor kopp kaffe. Hinner inte långt ner under täcket förrän jag sover. Nu "vaknade" jag precis vilket egentligen känns som living dead. Ögenen är knappt öppna och jag har varit kissignödig i en timma men jag kan inte lyfta på mej.

Nu måste jag ta tag i mej, resa på mej och sen sätta igång att plugga.


Sån här var min klädsel idag, kör på den dära "heroine chic"- stilen^^. Gillar den, har alltid gillat den "urmärglade" looken. Måste bara "tappa" sisådär 5-10kg inom en snar framtid. Men idag är jag lat som fanken.

Ska bli helt fanastiskt med helg! Längtar sönder mej på min man också, som en tok ^^.

Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback