Kära tankion, skulle va trevligt om jag kunde få...

Imorgon kommer Robin till Bätikorv =).
Det blir som vanligt tjocking med chips och pizza skulle jag tro ^^. Tacka vet jag Abtronic x).

Så råkade Dropdead kläder komma idag också =). Hii!

Och känslan av att ett lov nyss funnits är som vanligt borta, skolan suger och jag får cepe i analen!

Tacka vet jag studenten i juni!

Nu ska jag duscha, alla rytmer man hade innan lovet har kommit på sin plats utom den där man kan sova så det gäller att springa i säng tidigt och hoppas på ett mirakel. Men till slut måste man ju somna, hur man annars kunna leva om man inte får nån sömn?! ;>

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha, det är skitjobbigt att komma in i sova-rytmen.

2010-01-12 @ 23:20:49
URL: http://mbym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback