En hemsk upplevelse för mej och mitt lilla behag.

Idag har jag varit med om en av de värsta upplevelserna på AGES!!!

Gick upp tidigt på morgonen, till sjukhuset, med tanken av att bara ultraljuda tutten.



När jag kom dit och hade kladdat på gel, sett min knöl på bilden, (Det var ju inte direkt sådana lyckliga feelings man fick som ultraljud för gravida, snarare tvärtom =(...) hade hopp om att det räckte. Men då ville sköterskan ta blod/cellprover i tutten. OH NO! tänkte jag men jag har vl inget val. Så låg jag där på britsen, en till sköterska kom in, snälla och glada och jag helt orolig. Jag fick nämligen se nålen!!! Överdriver inte ett jäkla skit när jag säger att den var minst 15cm lång! Helt oöverdrivet i mått, promise!

Ont som fan gjorde det, och så grävde och gojsade hon runt med nålen i tuttet för att få upp mera celler. Sen stack hon en jäkla nål till! När den andra var ute och en tredje på väg in var jag tvungen att fråga, "hur jäkla många nålar är det"...Som resopons fick jag "Det är bara tre kvar". Då tappade jag hoppet och var bered att dö!

Kändes som om man hade flera lager skin i kroppen, för gick jag igenom ett lite snabbt sen ett till som var djupare och ondare, sen kom grävandet och gojsandet. Sjukt äcklig känsla!

Och jag som gillar tuttar, varför i fan ska mina krabba sönder för ='(.

Aja, nu ska jag plugga matte igen! Nästan så att nålarna hade varit värdare att ta igen än att plugga analmatte >=(.

Chärrläk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback