Mums.

Oooh lord!

Nu har jag precis smockat i mej en påse pops 8D. Har vatt sugen påt hela dagn, behövde salt i mej efter alla kräkor XD.
Vill inte sova än, men har inte spec mkt att göra.

Ska nog leta efter nånstan jag och min husband kan åka på en myyysdag =).
Tips på vart?

Imon blire iaf skola, en lektion; idrott-.-. Värt, not!
Menmen. Måste också hitta praktikplats, men vart?! I Växjö tarom typ inte emot nån =(((. Jävla giffel. Jag som ville praktisera på nå kul ställe värt att lära sig från...
Måste verkligen tänka ut nå. tips på detta med uppskattas gladerligen (A).
Fin språkig jag vatt där; gladerligen...Se där ja! Ibland kan jag ^^.

Gosh!
Jag vill cuddla med mannen! Har inte träffat na på hela helgen =<.
*Snyft*

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback