hohoo jaja.

LOL.

Elr jag kanske ska börja med go' morrn först.
Så, nu; LOL.

Jag ställde klockan på 10 idag, tänkte ta vara på dagen genom att vara nyttig osv. Dock väcktes jag vid 8 av en hund, gick ner gav dom mat se så somnade vi igen.

När jag vaknade ännu en gång vatt jag utvilad och det kändes konstigt att klockan inte vatt mer än 10. Kändes ju som jag sovit längre, men aja jag vatt glad. Tills jag kollade mobilen XD. Helt enkelt har jag råka trycka av alarmet precis när jag ställt det elr nå. Men aah som ni kanske fattar nu då så vaknade jag precis XD.

Har dock vatt lite nyttig anywayz och mer skare bli!

Nu äre f.ö. ännu mindre timmar tills Robin är hemma och ska baskemej höra av sig till ett saknande Bätiböna monster! x)

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback