Äntligen helg!

Tjoddeldooo!

Nu är skolan slut, jag är hemma och nu väntas en skön helg!

Snart ska jag träffa Robin har för mej han kommer till mej efter vårt samtal igår. Har inget minne direkt av vad som sades eftersom jag var i sovläge >_<.

Ska se till att idag och imon blir rikigt mysig. För på söndag far min kärlek iväg enda till Turkiet i en vecka. Jag ska se till att vara så upptagen nexta vecka så jag inte hinner tänka på hur mkt jag saknar min böna.

Funderar på att färga håret denna helgen. Har en jäkla fet utväxt =(. Och det är så jäkla tard att det blir svårare och svårare att bleka det blonda närmre hårroten. Ju mer svart jag färgar ju svårare blir det att få ljusare hår =(. Sjukt stört egentligen, men man förstår ju på ett annat vis också ^^.

Åååh! Hoppas det blir alldeles starx som jag får träffa Robin =J.

Ha en fin helg!

<3

Bätikorv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback