Äntligen långledig!

Tjenis penis!

Jag är trött men mår ändå fint. Nu har jag nästan höstlov. Drar på praktik nexta vecka men den kommer va chill 8D. Jobbar 4/5 timmar om dagn då ska jag ha lunch på det med ;>. Kalas! + att stället verkar chill ;>. Ska typ va på nå konst galleri och förbereda en utställning. Så det blir nog kalas. Har ju fina lilla Liv med mej med =).

Idag var vi på studiebesök @ region teatern. Jag vatt cepe och var nära att svimma. Det snurrade och allt försvann, ljudet och världen =S. Jag pallade typ inte att stå upp. Men Nea och Maria hjälpte mej. La mej på en bänk och drog upp mina ben så blodet halkade ner till kroppen. Kan va ännu en reaktion till stressen. Måste nog snacka med skoltanten. Skulle snacka med kuratorn men hon hade ingen tid denna veckan och nu är jag ledig i 2 veckor.


Ikväll ska jag bara chilla och äta fett. Och imon kommer Robin så vi ska mysa =>. Det blir finfint.

Vad ska man äta ikväll är frågan? Matvägen menar jag... Det andra är fixat ;>

yah, emn nu ska jag dricka te, för jag ska bli en tant =).

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback