Vad har jag för sjuka tros ^o)?

Uscha fifan!

Helt plötslig fick jag cepe tråkig =S. Klockan går lite för långsamt för min del atm >_<. Men mår jäkla illa så ska försöka kräka lite. Fan va GHEY det låter, men dilligaf!

Sen blire nog härligt somn till musik 8D.

Har inte kunnat sluta lyssna på BMTHs nya cut up skiva 8D. Dock äre ingen bra sov-musik, man blir lix fett med pepp av dom =JJJ.

Btw, nu har jag haft smärta i hjärtat i över 2h, det har fan inte gått över nu =S. Jag vill ha svar på vf jag har cepehjärta!!! =@

Får väll traska till våran kassa jävla skolsköterska =C. Ska ändå kolla om hon kan beställa tid för tarmsköljning 8D.
Låter också GHEY; I can't friggin' wait! 8D.... haha. Men sant dock....

Nu ska jag, mitt dåliga hjärta och mina cepiga tarmar traska iväg och smörja bena osv...

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback