Usch och fy.

ÅååååH!

Nu sitter jag med min jäkla äckel svenska kvällen innan talet. Jag har suttit i flera dagar och skrivit nu, mest fakta och huvudtanken i talet så nu måste inledningen och avslutningen formas. + Att jag måste förkorta allt. Men det är riktigt svårt eftersom allt jag har skrivt är så viktigt. Jag måste helt enkelt läsa igenom det nårra ggr och verkligen göra allt för att få bort lite. Sen måste jag öva på det jäkla talet >_<.
Usch! Jag vill inte snacka imon. Jag kommer vara först av allihopa, så jag kommer inte få hjälp om hur det kan vara överhuvudtaget. Hade behövt lyssna på nårra tal innan mitt så jag hade kunnat få till det =/.

Hade gjort vadsomhelst för att inte ha denna veckan, vill ligga och mysa med min lilla korv hela tidn ist. Det är det allra bästa! =J. Tur att jag hade så lång sovmorrn idag annars hade jag somnat i skolan xD.

Yez, men back till analsvenskan!

Kärlek!

Bätiböna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback