Vit chokladmousse, Yummy!

Tjosidillians!

Dagen har inte varit spec händeslerik =/. Blev väckt ganska tidit idag för att folket ville att jag skulle städa =<.
Efter städandet har jag sovit i nårra timmar, men vaknade lite då och då eftersom att huset aldrig är tyst utan mest bara fullt av skrik och skrän och allt annat oljud.

Idag har jag även fått höra mängder av olika former över hur dum i huvet jag verkar vara. Alltid lika uppiggande att höra av sina päron, elr hur? =>
Spec när man verkligen inte har gjort sig förtjänt till att ens bli klagad på.

aja, nu är dom inte hemma iaf så nu är stämningen much betta'! =>

Nu ska jag även tjocka i mej vit chokladmousse tsm med en jordgubbssås.




Mmmm, de ska bli gott! Fårse bara hur länge de varar...

Ha de gött folket!

Bätikanonkorv!

Kommentarer
Postat av: Raisa

ÄÖÖÖH VAD GOTT vill ha taffsar



måsta lösasig <3!!!!!

2009-05-09 @ 18:53:03
URL: http://raisa.blogg.se/
Postat av: Raisa

yah för det tkr jag verkligeeeehn... XD

2009-05-10 @ 00:13:12
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback