Analböna och våld

Analböna!

Mkt o klaga på idag!
Först o främst för att jag e hemma, 2nd att msn e cepe böna som inte hittar min ip-address. Tele 2 e analböna vad dom än gör =<. Fast att dom raderar ip-addressen kan va en bra sak. muhähähähäää!
3rd vi skulle få smöögåstårta idag på mönsterkonstruktionen eftersom att vi sytt en massa saker till föreställningar. Men vad var den? Båtta! tottly gone"! Vi får inte smaska pån förrän nästa måndag. O nästa vecka e en major chill vecka och jag can't barely wait for it ='>.

Nått som va bra va 1st att vakna upp brevi Robin, allti lika müsiet och de blir mys snart igen ska ni veta=>.
2nd de åskade nyss o gaspade ner massa me regn och nu ärre major sunny o fient så ska ut o andas av den friska luften som kommer efter åska. Wohoo. OJ fan! *tittar ut genom ett fönster* De regnar still men solen lyser på, så nånstans ärre en rainbowow, ÅSM => Ännu en bra grej jyye =>. Nämen WTF! *kollar yút genom fönster igen* Nu harre slutat att regna +_+
HAHA schizoväder fo shizzl x3.

AJa, nu ska jag ta kort på ett blåmärke min fader giefade mej så hjärtligt (NOT) igår. Allti lika trevligt med glåpord, våld och blåmärken! (ska börja ta kort på sånt nu så jag kan bevisa skitn, de va Lisas idé. Hoppas jag får eget boende snart sägs det bara bakom datorn)

Aja nu måste jag plugga lite matte till de 4h långa NT provet imon som jag f.ö. inte pluggat på eftersom jag vet jag kommer faila =<. ANLABÖNA en gång för alla!

Hoppas ni hare Göj folket!

Bätibanankaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback