Fotbollen gick åt fan, men resten vatt mys

Huuula!

Fotbollen igår gick åt skogen, första kvarten elr nå vatt united tottly åsm och jag trodde dom hade de. Men för er som redan vet så failade dom sönder efter den förbaskade kvarten >_<. Men förvånansvärt (elr vafasn de kan heta) så blev Robin involverad och det va inte bara jag som spände mej när united hade sina chanser.
Innan matchen gjorde vi en ny rabarber/jordgubbs paj för att den vatt kinda rakkarns god + att folket hemma tyckte desamma och slutade inte tjata.

Imorse tog vi sovmorron, hade en lektion sen åkte hem, sov, vaknade och pluggade lite.

Imorn kan de också bli en chill dag, fasn, de har vatt chill hela veckan. Men det kan ha varit för att man gjort de chill.
Igår kom nämligen Sebastian (som gick i min klass tidigare men hoppade av och blir nu rik på maxi ^^). Han hade skaffat körkort, så jag och Lisa sjukanmälde oss och följde med till Lammhult för att lämna av Hedvig. Åkte Hem till Lisa, hämtade kameran och beställde pizza. Sen åkte vi till skolan och käkade pizzorna och jag väntade in klockan så att Robin skulle sluta så vi kunde åka hem. Sen blev de mys o fotboll osv.

Imon åker jag till Robin och myser i helgen, inte spec oväntat va? ^^.

Nu ska jag in i duschen sen plugga vidare.

Ha de kalasa knas dudes!

Bätikorvbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback