Analböna

Usch!
Jag är cepeböna på mkt atm =/ !
Vaknade med en cepeheadache, som håller i sig STILL! Ingen hjärntablett funkar =/.
Jag har tonvis med plugg. Kulturhistoriaprov imon som jag helt glömt bort! De kommer nog få bli plugg för min del hela veckan =<. Ska bli cepenooiz när veckorna har sprungit förbi och sommaren har kommit.
Kommer dock inte ha nå jobb så jag kommer inte få leva ett piss =<. Men man slipper iaf bry sig om saker man inte vill bry sig om!

Idag har jag både känt mej och sett ut som en lodis. Vilket iofs va lite små skönt och jag känner mej kinda inte värd att känna mej fin!. Mår still inte så jälla najs efter vad som hände i torsdas men de e jy nått man får acca o leva med antar jag.

Jag har nu på senare dag insett (igen) hur ovärt de e o äta, elr jag orkar inte bry mej, visst jag äter, men till vilken mening?
Kan va att jag e sjykt opepp på mkt atm, Mycker dirt faller på mej och de skulle va kul med lite omväxling.
Jag känner bara för att bränna böckerna, quit:a skolan och bara mysa med ett styck Robin 24/7.

Blööö, back to the fartböna pluggeriet! =<

Galet opepp vatt jag och inlägget känns ovärt men WTF inläggen blir som jag mår typpe =/

Blöblåbärblö!

Bätikorv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback