Helgens uppdateringar

Shoobie =3

Nu är jag tillbaka från Jkpg, har t.o.m hunnit med 2 dagar i skolan =/. I söndags när jag kom hem vatt jag galet cepe trött.
Men kul hade vi även om de blev insane.
Dagen började tidigt i lördags. Vaknade vi 6 och va hur pigg som helst, men jag vägrade gå upp förrän min klocka skulle ringa vid 8. Gjorde iordning mej o grejjer sen bar de av till stan för att plocka upp Robin. Innan vi for till Jkpg stannade vi lite hos farmor o farfar och min faster som de va planerat att vi skulle sova hos.

Sen drog vi iaf till Jkpg, snurrade runt för att hitta lägenheten där Alle o hans polare befann sig, men de faila så vi satte oss o började dricka. Sen kom då Alle o hans polare (kommer inte ihåg hans namn, så han får heta Polare^^) och då började vi väl dricka lite mer, tog dextrosol samtidigt och jag blev cepig, så under en viss tidsperiod har jag inte mkt minne. Det enda jag har minne av är väl att vi stod i kön in och försökte få folk framför oss att smaka dricka.



Inne i en garderob där vi lastade av våra prylar innan spelningen.


Sen vatt de första bandet som spelade, de va typ nå lokalband, inte jätte åsm, men folk va typ cepe tråkiga o bara stod där, jag, Robin, Alle o nån snubbe me förliten spongebob tröja(kallar han spongebob), kan iofs vatt fler folk men de va iaf inte många mer som började mosha. Vi moshade typ hela tiden och när Adept spelade va allt hel cepe najs. Dom va åsm o de vatt mkt mosh, stagedives osv =3. Tänkte ta kort/spela in när de va dom o under moshpits men fan jag va ju själv me i dom så de blev lix aldrig av =/.

de blev typ bara bilder mellan spelningarna och under en vandring efteråt ^^.

Här kommer pics:




En av Robins alla kräkor x3





Alle och Polare


LOdL! Jag ser ut som en aidsapa >_<






De blöta på byxorna är svett kära folk XD




Hihi små vandalizing in da Jkpg =>


Allt va helt åsm enda tills jag och Robin skulle vänta på bussen till min faster. För att slippa va ute så länge gick vi o käka pizza på Evergreen. Sen drog vi till stationen för vi trodde den vatt öppen men de vatt den fan inte. Så vi fick sitta i över 1 timma på att bussen skulle komma. De vatt askallt och vi dog nästan.

Men tro fan inte att bussen kom. Vi väntade i evigheter men den kom inte. Då visade de sig att vi va vid fel hållplats. Bussen skulle inte åka från stationen. Så vi missade bussen och vi hade ingenstans att ta vägen. Vi gick o letade trapphus som vi kunde sova i men alla dörrar vatt låsta. Vi ringde Alle och fråga om vi fick sova hos hans polare men hans morsa skulle ha folk hemma hos henne så vi skulle inte få plats. Så vi satt o halvdog på en busshållplats i flera timmar tills Alle ringde och sa att vi fick sova hos hans polare =).  Då hade Alle hotat sin polare att dra ut i kylan och sova med oss och de ville verkligen inte hans polare så dom löste det => Vi blev galet glada och när vi kom in i värmen till en madrass och täcke låg jag och skakade i flera timmar efter. Så nu blir jag nog snart sjuk >_<.

Jag trodde seriöst att efter detta skulle jag bli immun mot kyla. Men nej! Det är precis tvärtom. jag har blivit ännu känsligare =<.

Hihihi! vill ni höra mer smaskigheter om helgen får ni säga till, de känns som de blev ett sjukt långt inlägg nu XD

Kokokatching!

Bäfättipätätiiiy

Kommentarer
Postat av: raisa

haha aoj fan XD det blevde li9te fel XD

nu äter jo0han upp mina kläder ...

runnnin awayCF

2009-04-03 @ 19:03:54
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback