Lördag

Hejsan håjsan =D

Igår och idag va megamys me Robin, som alltid =>
Efter Robin åkte hem så har de inte hänt så mkt. Gjorde mat till familjen o sen har de väll bara vatt chill och sov. De blir lix inte mkt sov med den där pojken ^^. Man vill inte sova för mkt med honom för då missar man massa tid med hanom. De e så skönt med honom för han e typ den enda människan som säger till mej att inte va tyst XD. Jag älskar lix o prata och vanligtvis så brukar folk störa sig på att jag inte kan hålla tyst, särskilt om nätterna.

Idag blev de inge festande för jag pallade helt enkelt inte. Men nästa vecka måste nått fan hända! Fyller lix 18 då och de måste firas hårt =3.

Shit, känner mej astrött och ordfattig >_<.
Imon har jag ingen aning om what to do, men de blir väll chill igen XD. Kanske borde plugga Naturkundskap, har prov antingen denna veckan elr nästa. Har inte riktigt så stor koll på de >_<. Typ som allt i skolan, ingen koll what so ever!

Äsch men nu ska jag sova innan jag somnar XD.

Poxxxiox

Beatatatataa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback