Hallå igen!

Hejsansvejsan!=)

Nu är jag tillbaka efter att mitt internet fackat sönder i nårra dagar. Seriöst, mobilt bredband suger!! iaf tele 2:s som jag har. Ska satsa på att byta så fort de går o jag ska stoppa upp detta bredbandet i nån inom tele 2:s A-hole!



Anyways, vad har hänt ^o)? Jag har haft sömnproblem nästan hela veckan, så på fredan lyckades jag somna nästan direkt när jag kom hem vid 1 och sov nästan resten av dagen.

På lördan vatt jag på en fest som mest bestod av snobbar och av folk som har fackat sönder mitt liv. Folk grupperade sig och sånt suger! Vi hade små kul ett tag, folk snurrade in mej i papper så jag blev en mumie, sen tog vi pappret från min mumie-outfit o la i toan så de blev fet stopp x3. och det vatt kul, sen blev de tråk så jag o josse åkte hem vid halv 12 och busschaffisen lät oss åka gratis hem. Sånt blir man så jälla glad av =) De e så snällt o man vill att fler männskor ska va sånna.
Vid halv 3 gick jag o hämtade Robin vid busshållsplatsen, jag var rädd att jag skulle somna ifrån bussen så Robin skulle få gå själv hem till mej o kanske irra bort sig. Men jag lyckades faktiskt dit i tid och de va kallt som fan!
Galet så mys Robin är, man mår bäst runt honom o man vill lix allri sluta umgåsas med na^^.
Igår började vi me donkenpajerna, men vi frös in dom till nån annan gång, för donkenpajerna på donken är frusna innan dom friteras + att vi inte hann göra färdigt dom x) Men vi ska hålla på att göra donkenpajer tills vi lyckas o blir kungar pårom =>. Bilder o resultat kommer komme x3.

Nä nu måste jag plugga matte till provet på onsdag =(. Hatare somfan! o jag kommer faila så hårt!! Men va gör de om 10001 år ?! ^^ de kan ju lix inte gå mer än åt helvete heller! ^^

Hade ni kul i helgen då?

Poxxoxoxo

Beäti pätäti

Kommentarer
Postat av: Raisa

Jag kan fortfarande inte se den själv >.< ahahhaha

2009-03-03 @ 17:47:55
URL: http://raisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback