Are you scared!?

Höhöhööö. Nu har jag en tråkig stund i livet, men för en gångs skull är den ganska kul.
Sitter och har letat upp en skiva med foton som Lisa fotat som jag kollar på, fnissar lite tyst för mej själv ibland.
Mitt hår är långt och ser ut som ett troll X>. Jag leker psychoo och har en real straightjacket på mej. Kommer ihåg att det va jäkla skönt på ett sött obehagligt sätt^^.

Bilderna är snart 1 år gamla, men jag har inte visat dom innan. Dock ärom inte redigerade, eftersom jag inte kan det dära så fint. Men jag kunde ändra ljuset lite iaf ^^.



ROLf (a.k.a. ROFL) minns nån mina converse? xJJ





Once a psychotard, always a psychotard =).








Denna bilden är mer pro. För den har LIsa radigerat för lääänge sen =).

Måste säga att jag e fan inte grann xD. MEn äre nån mer än jag som reagerar på mitt långa trollhår?!?!?!


Lisa vi borde göra detta snart igen!!!!
Lovar att jag ska lägga in cepemkt mer hjärta i bilderna så det blri ännu mer true! Kan t.o.m. kötta nån =>.

Blev ni nå rädda?!

Kärlek!

Bätikorv!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

grymmma bilder!

2010-09-07 @ 14:42:40
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback