Tycker ni det blev lyckat?

Hej å hå analbeansorz!

Jag är hemma nu och ser förjävlig ut!

Hade skolfoto idag. Givetvis fackade det sig med tvångströjorna. Men det löste sig typ anywayz, Jag fick bli sum kinda cannibal =).



Allt hade blivit så perfa med den där jäkla tvångströjan!

Iaf, så här blev delar av klassen:


Nea va skön =) trosor på huvudet och tom i skallen ^^.

Nu sitter jag och tjockar chips och godis -.-. Inge vidare bra. Måste läsa engelska, städa och verkligen försöka få bort allt det röda på hela kroppen >_<. Kommer bli ett helvete XD

Kärlek!

Bätikorv!

Kommentarer
Postat av: Nea

Du var helt klart bäst, jag som trodde jag skulle ha bäst outfit! xD Och förresten. Jag är alltid tom i huvudet och döljer det med trosor. punkt slut.

2009-08-31 @ 21:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback