MYSigt!

Shenna! =)

Igår blev de inge skrivande =(. De blev mys med Issa & Emilia på stranden instead x>.
OK dagen började såhär;
Beata ställde kl på halv 11 för att vara vakn så jag skulle hinna duscha o grejja innan issas buss arrivade.
Jag visste inte tidn hon skulle arriva förräns hon typ va framme, de va då jag precis kommit upp ur duschen. Det blev problem och jag hann inte, snabade mej som en tok dock. Hursomhelst, Emilia och Issa kom hem till mej då. Sen när jag vatt färdig drog vi till ica och köpte namnam =3.



När vi kom fram till stranden la vi ut en filt på marken som snabbt sög upp massa blött =<. De blåste kallt och solen var i moln massa (kom fram mer senare på dagn/kvällen). Men vi gav oss inte! Vi satte igång vattenpipan, tjockade i oss vad vi hade och mös, men frös >_<.



Senare på kvällen, typp precis innan vi skulle dra så kom Martin och chillde me oss =). Bättre sent än allri, aiight!? ;>.

Idag ska Robin komma o mysa =>>>. Saknr som rakkarns! Ville träffna han igår men han va trött o bakis från ferren i stugan.

Haha XD, btw, I onsdas kväll hade jag tråkigt. Satt o tvingade mej själv läsa i en bok från engelska som vi tvunget skulle läsa massa ur under lovet =(. Mitt i den tråkiga läsningen satt jag o tänkte; hmmm, kanske ska ringa Robin o se om dom har kul. Vips så ringer telefonen o de e Robin i andra änden =>>.

Dom hade galet kul lät de som, o jag blev ännu argare på mej för att jag inte kom, Helt plötsligt sprang Robin nakn o folk låg på han. Jag ville va me ännu massare då jyy >_>. Robin skulle promt ha på högtalan, för alla andra ville höra när vi pratade, Dock hörde inte jag så mkt, elr jag hörde för mkt så jag inte kunde koppla, de blev bara gröt =/.
  Men all of a sudden hör jag iaf en av hans polare säga; Eeh, får ni(jag o Robin) barn så kommer dom allti va snyggt stylade (elr va de va han sa ^o) ^^). För ni är allti stylade i håret!! XD haha jag blev chockad and I lol'd XD.
        Undra var han fick den tanken ifrån egentligen? Haha, de borde jy inte va så många som tänker barn i våran ålder ^^.

Aja, De e udda o va vakn såhär tidit! Ställde kl idag me av nån cepe anledning XD. galet fint väder ärre nu med så kanske tar med frullen ut i solen =3.

Chopp snopp!

Bätitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback