Mkt på gång!

Puuust!

Idag har jag haft 2 engelska nationella prov. Först direkt på morronen hade jag writing, hoppas de gick bra, kändes bra men då gick de väll åt fan, I'm afraid =/
Efter provet hade vi typ 1 timma hål då vi bara spände av nerverna (iaf jag^^) fast inte helt, Hade prov senare också.
Men innan de muntliga provet hade jag idrott, inte mkt folk på plats, nårra sprang iväg på runda, jag blev själv i salen. Men darn vad jag kunde!
 Fan sprang runt idrottsalen runt 20 ggr, no kiddin'!! Jag har världens sämsta kondis, men jag hade världens bästa musik i öronen så jag tänkte inte på hur mkt jag sprang, förrän jag började tänka påt efter typ 15 varv, då började jag bli trött XD. Fan de mentala har galet mkt inverkan på livet. Efter springet blev de styrka. Jag känner mej pepp på o springa, idag iaf ^^. Fast jag e cepe trött så kanske att de inte bli mer idag =/.

Iaf efter idrotten fick jag cepe illamående, kan va nerverna som kom tillbaka, en dusch o nårra äpplen senare vatt de dax för speaking prov =<. Jag grötade ihop mej så jag inte hörde va jag sa, jag tänker allri när jag pratar heller så jag tappade helt bort mej >.<. Fast de vatt mest bara jag som pratade även om jag sög, men fan de e jy inte bra om de blir tyst inte. Jag lovar de va en av mina värsta pratigheter nånsin, och jag sa det o lärarn märkte jy det me ^^. Fick vg fört, men fan hade jag inte haft analnerver så hade jag fått mvg, jälla skiiiiet =<.

Hoppas iaf att writing gick som jag vill, sisådär ett mvg, hihi X>.

Efter var jag värd godis som jag traskade och köpte, så jag glömde helt att lämna in viktiga uppgifter till kulturhistorian =S Yeeez, nu kommer jag nog få ig-varning där...blääöö!!

Nu ska jag snaska godis, hihi!

Tjofnääskorv!

Bättiplutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback