Fin helg ändå.




Blev smått pissed när jag såg att mitt inlägg jag la upp inatt hade försvunnit =(
Så antar att jag får skriva om min helg igen...

I fredags jobbade jag en tjotablängar lång dag! Men fick med mej massa småburkar med äppelkaka, inte äppelpaj! Denna var mer som en bullkaka det var en laktosfri version och goda damn! Den var god!
Käkade sjukt många pajer igår med Linnéa och co.
Jag fick köpa mej en ny festväska på H&M eftersom jag festat sönder min gamla förra veckan. Lite tråkig väska men helt ok (har ingen bild tho').
Vi sminkade till oss och började en förfest som inte var Beatisk pepp. Musiken var skittråkig och mer åt intihaari(suicidal) känsla är festpepp =/. Väl på plats på gamla hederliga Deulxe, som i fredags äntligen öppnade dansgolvet, sprang jag och Nea direkt på toa för att fylla ut hennes pumps med toapapper, don't ask ;)...
Sen var det dags att börja dansa iaf. Och tror ni inte en jävla raggaesnubbe sjunger så man inte hör vad fan han sjunger om!? Ingen jävel ska någonsin klaga på min musik och folk som screamar och growlar. Raggaesnubbar är tamejfan värre!!
Men vi lyckades dansa och ha roligt ändå, dock inte lika kul som om de hade spelat awesome musik =/

I lördags vaknade vi ändå ganska tidigt, tydligen hade jag sovit tungs som inifan, hade inte hört massa buller och prat. Men så hade jag ju dygnat och jobbat i several hours =/. Vi gjorde oss iordning och drog iväg på Tattoomässan som var i stan. Där fanns många awesome tatuerare, man stod typ och gapade så jävla skillade var dom!
En jag blev sjukt kär i var en tjej med ljusrosa hår och såg ändå casual ut, hon hade själv bara(vad man såg) en arm tatuerad. Fru Duva kallas hon och fan! Poträtt är något hon är sjukligt awesome på!





Dessa två är inte ens klara!!!



Kolla detaljerna på tänderna!!!! Hur jävla sjuks är det inte?! Awesome!
När jag flyttat till sthlm ska jag boka tid hos henne för mina motiv =D

Anyways, så var det lite tävlingar för artistsen och lite freakshow, haha Nä men Lizardman var där och calm suspension var där och hängde upp folk och dyl. Det hade nog varit mkt roligare att dra dit om man var en av folket som bokat tid hos en tatuerare.

Det skulleblivit utgång för min del egentligen men det blev inget av lite olika reasons. SURT!
Men åkte hem framåt kvällningen och då var mormor och morfar hemma, så vi käkade grillat och tårta och när de åkt hem kastade jag mej i sängen med godis och Invader Zim. Asfet dag med tanke på att jag käkade chips till frulle och kebabtallrik till lunch!!
Just jah, mellan käket och tårtan drog jag till ica för att hämta ut ett efterlängtat och roligt paket!






I paketet låg det fint paketerade godsaker i fin ordning.



Inte lika fin ordning när man hoppat in i lådan och letat runt.
Sakerna verkar ganska awesome iaf, har inte testat i fejset än, bara typ på handen. Haha

...

Idag blev jag först väckt av en underbar liten vovve som var både asgosig och asbusig. Hon typ piptjöt när hon märkte att jag vaknade.  Sen somnade jag om och blev sedan väckt igen vid 12.
Har slöat och tittat Invader Zim idag med (man måste mentalt vila upp sig för ny vecka och arbete). Sen kom jag på att planerna för dagen var att baka.

Så det fick det bli, bullar och vaniljbollar, YUM!



Kom på att det var skönt awesome att jag bakade, bullens dag är ju den 4:e okt!!




Kvällsfikat!

Så nu är min mage svullen som fan! Ätit sjukt mkt kanelbullskladd på deg och ätit massa bullar och bollar =(
Aj, aj!
Gott! Men denna veckan måste jag nog börja träna som ett as -.- Tror jag har börjat bli tjockare =S

INTE OK!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback