Tre rätters lördag.



Har haft en tråkig fredag men en finfin lördag och söndag!

Blev upplockad i lördags av min finfina vän Erika så drog vi till Kosta outlet för att kolla in julmarknaden (som sög).
Men vi hittade lite i butikerna iaf =)

För min del blev det:



En magisk pastaslev som gör allt! hehe



En 3fingerring



Lite nytt skit till jag hittar det jag vill ha!

Köpte även finfina glas men vettifan var den bilden tog vägen och jag har lite brådis ner i sängen.
Köpte även dryga 3kg godis...Jag har ett problem som vi alla vet!
Hon i kassan blev lång i ansiktet och glodde ur sina ögon när hon vägde godiset, hahah!!
What can I say, de hade mina aphuvuden!

På kvällningen där fick jag dra till ica för att inhandla lite som saknades till mitt 3rätters hopkok.



Blev skitsur på mej själv när jag kommit hem och glömt köpa en ny låda tomteskum (yep, den är i stort sett slut =CCC).

Iaf så blev det tillslut mat av det hela!



Avocado, smörstekt lantbröd och ägg och räkgoja.



Julmustmarinerade kyckling som även blev sås tillsammans med paj med broccoli, champinjoner och soltorkadetomater + massa ost (blev vad som fanns när det inte blev vad som tänktes)



Och till det godaste. Semifreddo med vitchoklad, blåbär och chocolate chip cookies. Ruskigt gott! Måste skriva ner receptet så jag inte glömmer av det! UNDERBART GOTT!!!!!

Nyttig helg jag har haft!...Nu när jag ska vara fit till lördag och allt -.-

fml! hihi


Kommentarer
Postat av: deniseholmsten

Hej finis! allt bra ?! kram :)

2011-11-30 @ 14:45:47
URL: http://deniseholmsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback