Bildregn från ett diamantobjektiv.




Tjeeeenare mannen!

Jag är (halvt) vaken efter en sjukt hård arbetsvecka och en naiizz fredag. Efter jag vaknade i lördags åkte jag hem och sov (hahah) heeela dagen, vaknade till på kvällen. Blev invite:ad till skön fest men mådde penis och bussarna gick åt cunten (dvs inte). Jag var av någon anledning sjukt bakis också =S Knäppt! haha
Lyckades sova hela natten och långt inpå idag, så jag måste varit totalt slutkörd.

Nu när jag vaknade, kollade mailen så visade det sig att fotografen skickat bilder =3.
Inte alla men de flesta av bilderna jag fick nu var taga med ett coolt "diamant(liknande)Objektiv".











Kan ni fatta att bilderna är tagna såhär!?!?! Skitcoola!

Fler bilder kommer titt som tätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback