Är jag gammal och grå eller bara gammal och mätt?


Ligger i sÄngen, tjock om magen efter min och mannens 3 rÄtters.
Skulle kÖra grilltema igenom alla tre rÄtterna MEN jag glÖmde av det vid gÖrandet av en efterrÄtt. Hade inte planerat nÅgot och sen blev det mina pajer med vitchoklad i (bÄr:hallon + blÅbÄr).
VarmrÄtten blev en superawesome marinerad kÖttbit Beatastyle (starkt och...sexigt ;D)
Skivade potatis med skalet kvar, bea-sÅs, marinerade champinjoner och en grillad tomat (orkade inte gÖra en sallad)
FÖrrÄtten var min stora vision i hela denna matrÄtten. Alluminium folie"skÅlar/gÖmmor" med smÖr, chili och vitlÖksrÄkor +crabsticks. Hade dock fÖr dÅliga rÄkor och fÖr lite tid fÖr att smaken skulle sugas in ordentligt.
Sen var det grillat brÖd och en grillad citronhalva.
BrÖdet doppade man i sÅsen elr lassade man rÄkor pÅ. citronen var god att Äta som den var (blev sÖtare nÄr den var grillad) och/elr kunde man droppa den Över maten.
Hade tÄnkt ett annat och jÄvligt mkt snyggare upplÄgg. tÄnkte Även ha lite avokado med i spelet. Men det fÅr bli en annan gÅng! Vet ifan vad man ska kÄka fÖr gott imon, men prio 1 Är att sola och gÅ lÅngpromissen sen Är jag glad!
Nu ska jag sova! ska upp tidigt!
Fan vad jÄvla gammal jag verkar =(
Blir till att Ändra pÅ detta och ligga och pilla mej i naveln en stund och tÄnka pÅ fina Lykke Lis lÅtar =)
Sommar och sorg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback