Dagarna i "ungdomslivet" springer bort.


Ligger i min soffa och slappar framfÖr nÅgra dÅliga program pÅ tvn. Har blivit bÄttre nu men var lite dÖende dÄr ett tag, hehe ;)
Det som har varit lite komiskt att Även om jag kÄnde fÖr att spy hela dagarna sÅ tvingade jag mej ÄndÅ ut pÅ lÅngprommisen. Man mÅr ju lika illa sÅ varfÖr inte mÅ dÅligt i skogen ocksÅ? ;)
Imorgon blir det lite kalas hos mej/fÖr mej hihi. Skulle ju ha kalas pÅ mÅndag med "slÄkten" men ingen kunde D=. "The big TWO O" KÄnns vÄl som en ganska stor grej. Det jag fasar mest Är alla benefits som fÖrsvinner! Typ massa patientavgifter, dyrare "mediciner" och dyl. SeriÖst det mest positiva med att bli 20  Är fan systembolagsmyndigheterierna.
Men det blir vÄl ganska skÖnt att bli 20 ÄndÅ, sen rÄcker det! ;) hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback