Trerätters som den ska vara.


Nu Är jag och mannen sjukt galet mÄtta!
Sitter med en kopp the nu efter efterrÄtten, det blev chokladmousse .
Till huvudrÄtt blev det ryggbiff, sallad, pommes ( =C ) och en apelsinsÅs med liite chili i.
Synd att det blev pommes och inte klyftpotatis men jag fÅr inte vÄlja hela tiden.
(Gillar pommes men bara friterade godingar, ugnspommes Är Äckligt)
Jag var lite sugen pÅ apelsinsmaker idag, hade velat ha apelsinsmak i chokladmoussen ocksÅ men fick iaf en apelsinsÅs och nu i fÖrrÄtten blev det apelsinskÅl med sallad och apelsindressing.
SmÖrstekte lite franskbrÖd (Älskar!)
Ska utvecka denna rÄtt med lite rÄkor osv nexta gÅng.
Ganska nÖjd med maten Är jag =)
Nu Är det dags att mysa med gos och lite motion ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback