Snart dör jag nog!


Shittipitti!
Jag mÅr sÄmst! Konstigt illamÅende, smÄrta in the brainzor, febrigish och totalt utmattad! Nu nÄr fÖrkylningen bÖrjar krypa sig ur kroppen sÅ ser det ut som en annan sjuka anfallit mej?!
Denna illamÅndesjukan Är konstig for real. Man vill spy hela tiden men det blir bara in mind klÖkningar. Sjukan kÄnns annorlunda dvs inte som vanliga illamÅnde sjukor. Jag kÄnner ocksÅ fÖr att tjocka mat! Kan inte tÄnka pÅ nÅgot annat!!! Men sen mÅr man ju illa sÅ man kan inte smÄlla i sÄg maten heller. Dubbelmorals sjukan kanske det Är?!
Galna svin-kyckling-get(ing)-snopp sjukan kanske jag har fÅtt en smÄll av iaf?!
Hmmm..
Typiskt mej nu nÄr jag snart fyller 20 och ska fira det pÅ alla vis =.=
FML

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback