Rackarns najs dag.




Omg! Blir glad på människor ibland! Blev dock rädd för kvinnan först! haha.
Ska berätta om en kul jul som hände idag i kön pÅ Lindex.
Jag och Nea stod och blarrade i väntan på att Nea skulle fullfölja sitt köp, en kvinna kommer fram och vill starta en konversation.
Vi blev rädda att vi gjort något fel. Nea trodde vi hade stått fel i kön och jag trodde hon skulle visitera min väska eftersom jag följde med Nea in till provrummet. Men kvinnan var inte alls dum, hon ville inget illa, tvärtom! Helt full av angelägenhet frågade hon om jag ville va modell. Hon frågade om jag ville hjälpa till osv. Jag sa "sure thing" så nu har jag precis skickat iväg ett mejl med info, bild och mått till henne och andra. Vrålawesome tyckte jag det var mjihi.

Menah, vem vill inte ha denna snygging till modell?!



Raaawrr!

Fikade på Skåres idag med, tror Skåres vill mej illa! Cupcaksen är torra som sandpapper fast de bjuder ju på lite extra hår i maten och det är ju lika snällt varje gång!

Nu ska jag figura ut min nya bloggdesign!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback