Oh, sailor man come take my hand.




När Nea och jag traskade in på Monki hittade jag en Sailor hat. Denna var vit/marin-randig, är egentligen sugen på en vit (jah, jag är en huvudbonad toffel, spec för fulsnygga sådana! =*). Tror dock jag inte kommer ha tillgång till en vit mössa så har bestämt mej för att kirra denna =3
80:- är inga pengar för en asball grej ju! =J

Detta fick mej iaf att bli retardly sugen på mer i den stilen och det faller ju modet på läppen i vår så way not? ;)



Hur fräsigt är det inte med ankar och segelbåts örhängen då?! 8D
Alla 6 paren 30:- också ;D
Passar min plånbok prima skinka, yeppyepp!

Hoppas jag vaknar till vackert väder så jag kan gå milen igen! Dags att ta tag i fläsket och skicka det till Afrika!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback