Nu när jag blir gammal behöver jag nog hjälp.




Vaknade typ nyss. Känns inte helt okej, hade velat vakna ganska tidigt och upp och promenera bort lite fläsk. Igår åt jag som en häst!!! Det räcker ju inte med en tårta till fikat utan även massa goda kakor, bullar och muffins aswell- Shout me!
Men lite Abtronic till frulle och en godisfri dag får man väl försöka sig på idag. Får se hur det funkar brukar fucka sig när man är med min wienerman O.o

Hm, kan man få hemtjänst när man är en gammal skröpplig 20åring? Funderar på att skaffa det nu när jag blir gammal tant. Kan behöva hjälp att komma ur sängen och hjälp med att torka mej efter mina toabesök och städningen behöver jag verkligen hjälp med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback