Ni måste bara se, jag blev lite kär.

Shit! Har velat skriva lite pluttiskruttiga oviktigheter här sedan i fredags nu. Men åkte till min wienerman och sen har bara tiden flugit iväg. Vi har spelat The sims lika hårt som när man 10 bast. Askul! Men vi har inte lika mkt pengar som vi hade velat, men fy för fusk (tycker Robin -.- hehehe).

Vi har också kollat på Jackass 3(D) och jag blev kär! Bästa av deras filmer, LÄTT! Måste köpa mej en 3Dtv och sen köpa filmen i 3d och bli ännu kärare!!

Det är en film alla borde se oavsett om ni är skadeglada elr inte. Önskar mej alla deras coola outfits och supplies i födelsedagspresent mjihihihhi...






Nu ska jag tydligen titta på när Robin suger stjärt i Mass Effect.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback