Det var då fan vad pengarna ramlar ner i mina fickor!


Omg, jag Är flÄskarnas konung! Har sedan jag trÄffade Robin i mÅndags varit tjock om magen och pillat oss i naveln. IkvÄll bakade vi oss en hasgod bÄrpaj. Har varit svullen som en praggy girl eftersom mina tarmar vridit sig extra mkt! Vet inte om jag blarrat om det innan men jag har most likely tarmvred =( Sucks cock eftersom Paris resan Är bestÄmd och tatueringen halvt bestÄlld. + att det kÄnns rÅttigt ocoolt att ha stygn pÅ magen, troligen bara titthÅl men vafan! Blir det operation, tror ni man kan grÅta lite och be doktorerna ta bort fÄska samtidigt? Kanske det som blockar min tarmprocedur. Stackars lilla ynkliga mej!
Imorgon ska jag gÅ till gyn och byta p-piller med eftersom dessa bÖrjat fuckaroni:a mitt liv som kvinna...haha. Nej men vem fan vill ha finnar och fetma, humÖrsvÄgningar och dÅliga dagar? Vem vill mensa Över huvudtaget?! Önskar med mitt liv att jag fick slippa skiten for good!
Imorgon Åker snorren hem sÅ fÅr utnyttja nu innan annars rage:ar man vÄl Över det sen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback