Attackerad av tre håriga mankinimän är spännande.


Helvete! Jag har börjat bli bakis dagen efter dagen istället för dagen efter D=
Inte ok!
Har precis hoppat i Min One Piece och kokat en kopp kaffe så får hoppas på det bästa =).

Tänkte återberätta min helg lite eftersom jag var för seg igårkväll.

Fredagen var riktigt skön, dock var jag äckligt trött eftersom jag vaknat kl 5.00 den morgonen.
Majs, jag och Nea träffades, stanade lite och sen fikade mycket (!!!!). Proppmätta åker vi till Majs för att göra oss redo för kvällen, det blir halvt brådis men vi klarar det. Carro, Ika och Hedvig kommer och vi drar till en fest i en lägenhet som är utan möbler. Trevligt folk och massa ostbågar blidde det =). Jag hittade ingen skål så hällde det i en gryta ist. Skitbra med handtag elr hur? ;)



Vi drar senare till deluxe, dansar och hänger med folk. När det är slut planerades det sömn men då träffar jag Alle och Max så jag följer med dem hem till Max ( hans hus är så coolt! Det spökar hela tiden där!! Jag blir så jäkla pepp av sånt!). Men vi körde bara häng, efter jag dygnat somnar jag i soffan när Alle pratar och är skitpepp så mår lite dåligt över att jag bara slocknade.
KLockan 7 vaknar jag och ska till bussen. Alla sover och jag år problem med att komma ut från området. Jår springa in och väcka dem efter kod.
Men det var fan inte lätt eftersom man får tänka tvärtom när man trycker i koden eftersom man kodlåset är på andra sidan dörren.


Efter några minuter av kämp kom jag ut och passade in bussen. Tog kortet för att se uppbyggnaden av siffrorna...

När jag kommer hem slänger jag mej i sängen tills jag blir väckt vid halv 1 då min bror ringer och undrar om jag ska följa med till byns marknad och karneval. Sure thing säger jag och hänger med. Marknaden sög som vanligt men köpte mej 2l jordgubbar att äta.




Igårkväll var det inte så många kvar =B
Ännu mindre nu =(


Sen kom karnevalståget, tog inte kort på alla eftersom, mja, de sög =)



Denna sög med egentligen med det är Abbakuse, Hovmantorps troll elr logo elr vafan. Han gjorde något i denna byn och sen dess har han varit alloverwhere i byn.



En transa i lyxförpackning- fattade inte vafan han var med för. Hade inget budskap utan han ville bara klä ut sig till tant.



H-torps biodlare fyllde 100år








"hemtjänsten utan bil cyklar många mil" i kommunen.




"Silvia" med kungabarnen.



Vagnen hette "När du får kung-liggt besök"



Kritik till grannbyn. Meningen är att det alltid är kul och fest i min by men i grannbyn hamnar skit och död typ.











Dessa Borat-inspirerade männen kom i antalet 3. De Hette Homo SS som skulle vara vår bys simsällskap.









Efter de stått där och poserat ställer de säg i en hög och börjar peka och prata. De står och pekar på mej i nårra väldigt långa sekunder och jag börjar undra. Helt plötsligt rusar de på mej och välter omkull mej där jag sitter. Jag får hjälp upp och de börjar prata med mej, ni vet sådär: hehe, kommer du hit ofta eller och sån skit. Självklart spelar man med och fular sig.
Kan ju säga att om perukerna vid könet skulle täcka deras riktiga könshår misslyckades de ganska hårt med detta!


De kastade/delade ut lappar till folket.



Ett barnekipage som menade på att vår by dör ut, vilket är så sants så.


Efteråt drog jag, min bror och hans flickvän hem till oss för att vänta in deras kompis så vi kunde grilla och gotta oss.
Blev dock inget grillmys hos Issalove elr öltältet i byn, var förnedrande trött i skallen igår.
Nu när man inte längre är ung elr arbetslös så måste man ladda upp sina batterier för att sen tömma dom på bajsrännor och skitiga golv.

På tal om det så blir det nog att snaska på de sista jordgubbarna nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback