Hemma igen, rofylld men jävligt sliten.




Nu är jag tillbaka efter att ha rymt till Emmaboda i några dagar. Sjukt fest har det varit men regnet har pissat stämningen som fan. Kunde med andra ord varit ännu mer fest!
Jag har sovit i ett svettigt, trångt och litet jävla tält. Marken var stenig som fan och jag har aldrig sovit så dåligt i mitt liv som jag gjort dessa dagar. Förbannelse!!
Men jag är ändå sjukt nöjd! Skrillex var awesome och Björnstammen var bäst! Utan tvivel att jag måste se dem igen god damn!

Blev inte många bilder som jag tog, hoppas på att det blir fler på fejjan. Men de jag har kommer ut typ någon dag då jag har ork i livet. Även om man sovit några timmar idag så kommer man ändå inte kännas utvilad imorgon när helvetes jobbet drar igång igen! -.-

...

En rolig grej som kom för att stanna i tisdag var detta lilla paket.



Innehållande en fin liten present.






Har dock inte hunnit testa det än eftersom min vecka har varit fullspäckad. Men de hinner jag allt med denna veckan! Och då ska jag berätta om hur det är! Mjihii.

Nu är det dags för mej att förbereda min "mat" till jobbet imorgon. Not waay at all =C

USCH!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback