Då tänker jag ryta och bita dig hårt.




Jag är sugnast i världen på att antingen lägga till ett mellannamn och sen byta efternamn eller att jag byter efternamn till det namnet jag ville ha som nytt mellannamn.
Namnet är Björn som jag suktar mest efter.
Men vet inte hur det står till med tjejer och killnamn. Vet dock folk som heter Björn i efternamn så då borde det funka.

Tänk att få äran att heta Beata Björn!! Världens coolaste liv skulle jag få! ='D
Ska troligen satsa på det till då jag ska flytta. Börja om med livet på nytt och göra det helt awesome och respektfullt.
Ingen ska kränka, nedvärdera eller få behandla mej som skit. Då ryter jag till och kanske biter dom.
Tror livet kan bli fett najs då.
Drömmer vidare igen och hoppas på en snar och cool nystart!



Bilden är tagen av Lisa och bilden är länkad till henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback