En lördag för en trött sönderarbetad jävel.



Blev en hemmakväll för mej idag, känns inte helt ok eftersom jag var/är still på ett nedrans danshumör. Får väl ta tag i det dubbelt upp nexta helg ist!

Nu är jag iaf hemma i min säng, tänkte precis starta ett LOL game så jag kan börja bli bra på det dära nu! Tror jag måste lägga ner med den dära "daredevil, gå på"-metoden...


Tänkte iaf slänga upp lite pics från Emmaboda innan det blir pinsamt mkt försent!



Första kvällen kl 21ish ligger min man i tältet och hade "däckat". Han säger att han låtsades men jag är skeptisk.



Linnéa under awesome mjusic! Förlåt Nea om du blir arg för bilden men den är grymt cool tycker jag!!!




Linnéa fyllde år dagarna innan så vi firade henne in ze tält...



...Med tårta!




Fanns bara ett sätt att skära upp en awesome tårta! På detta awesome sätt helt enkelt!




Var kär under Skrillex (stod nästan längst fram i början men knuffades längre och längre bak, tills man stod längst bort. MEN man fick dansyta iaf! =B)... Sen blev jag ännu kärare under Björnstammen! Dock inga bilder men rykten säger att Björstammen ska släppa LIVESKIVA!!!! Bäst!<3




Efter en dusch var man fräsch hela tiden...tills man fick på sig sina kläder igen.




Mannen sitter jämte och kollar på mej när jag säger något coolt.
(Btw 2 sista bilderna har jag fått snodda från fejset! Just wanna say så att ingen kan piska ilska på mej!)
Hoppas på att man hittar fler bilder från Emmabodanosh!

Nu ska jag spela och bli lite bättre helt enkelt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback