Sneaky peaky från gårdagens fotografering.




Idag är jag trött i kroppen, men inte så mycket som förra gången, vaknade dock med en jävla huvudvärk!

Fotograferingen gick bra (hoppas jag)! Det var ju första studiofotograferingen för mej men hoppas det inte syntes på bild.

Det var verkligen jätteskönt folk jag var med igår och jag hoppas man kan få träffa dom igen =).

Har faktiskt hittat lite sneakpeaks från Martinas blogg, som var fotografen, genom stylisten Elins blogg.

Hoppas det var okej att jag snodde lite pics =)




Det är morgon och sminket åker på, frillan fixas. Jag frös som vanligt! hehe


Nu vet jag inte om det blir just denna bilden, men denna sektionen var tidningens framsida =)


Efter vi fotat i classy frills(frisyrer) så skulle vi nu köra lite mer bohemiskt.
Jag har fullt med moroti käften! där av mina knölar ich tjocka mun/kind osv.


Det blev många ombyten men har inte bild på alla än. Efter mkt fotande i lite kläder blev det dagens sista fotografering i kenza shorts, gummistövlar och en skjorta som irriterade mina nipplassar! (hade Bh under en fotosektion under dagen tror jag, ^^)

Så lite spännande blir det att se alla bilderna! Vet inte själv hur de ser ut elr vilka det blir!
Ska också få bilderna när de är färdig redigerade och färdiga. Känns awesome! =)

Nu har jag varit ute och sprungit/promenerat min långrunda så nu ska jag baka bullar och vaniljbollar! Känns awesome! =)
Något mer awesome var att Raisa Sötsnopp ringde hem till mej idag och vi pratade på som gamla kycklingar. Made my day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback