Joddlar i tungor.

Idag är jag typ glad yao!

Har varit på banken och fixat, fått in pengar på kontot! Så senare idag drar jag och äntligen köper hårfärg och ska kolla i nårra butiker. Känns overkligt att äntligen ha lite mer pengar på kontot! Även om det bara är 2000:- vi snackar om...

Issa gick nyss, hon ska spela paintball innan hon drar till Austrailen (vilket är på söndag!) =S. Mysigt att träffa henne men mår illa av vårat banankake-tjock.

Hur som helst är jag glad idag, saker börjar komma till sin ordning, även om det fortfarande inte är ordning så börjar det likna en ordning! ^^. Jag talar i tungor (kul ordspråk) men så får det bli!

Imorgon drar jag till kärlekskorven, myser och sen på lördag ska vi tömma gekås ;>

Som sagt, nu börjar det ordna upp sig med det mesta! Men inte fullt ut än, fortfarande mkt som saknas!

Nu ska jag ringa mama och joddla i luren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback